장바구니가 비어 있습니다.
Tecan uses cookies to improve our website. By continuing to browse our website, you accept our cookie policy.
Te-Care 서비스 계약은 기기 가동 중단 시간을 최소화하도록 설계되었습니다. 실험실 환경의 지속적인 작동과 신뢰성을 유지합니다. Te-Care 서비스 계약은 다양한 Tecan liquid handling 및 Detection 기기에 대해 사용할 수 있습니다.
개별 기기에 대한 권장 사항을 보려면 Fluent® 및 Freedom EVO®, Detection 및 기타 또는 Veya™를 클릭하세요.
Tecan의 사전 예방적 접근 방식은 원격 진단, 원격 지원, 현장 지원 등을 제공하여 장비의 가동 중단 시간을 최소화합니다. 안심하고 연구와 분석에 집중할 수 있도록 도와드립니다.
모든 Te-Care 서비스는 경험이 풍부하고 인증된 현장 및 어플리케이션 엔지니어 네트워크를 통해 제공됩니다.
***************************************************************************************
***************************************************************************************
Tab 01 / Fluent &
Freedom EVO
***************************************************************************************
***************************************************************************************
개별 상품에 대한 권장 사항을 보려면 여기를 클릭하세요.
Tecan 서비스 엔지니어가 현장에서 예정된 예방 유지보수를 수행합니다.
예기치 않은 서비스 요구 사항에 대한 우선적 지원을 제공하는 종합적인 현장 유지보수 서비스입니다.
Recommended | |||
Te-Care MAINTENANCE |
Te-Care COMPLETE |
||
Lab in flow | Operator e-Learning | ||
Preventive Maintenance (annual1) | |||
Resource maximization | How to’s via Knowledge Portal | ||
Introspect™ (default) | |||
LabNavigator™ | ($) | ($) | |
Support request | 24/7 Self-help via Knowledge Portal | ||
Helpdesk via support portal | |||
Support priority | PLUS | TOP | |
Troubleshooting | Remote diagnostics & support | ($) | |
Onsite support & repair | ($) | ||
Onsite response time | 48 hours2 | ||
Application assistance | ($) | ($) |
($) Offered as billed service included in contract |
1) Includes software updates where necessary, higher intervals available ($) 2) Commercially reasonable effort, business hours |
Regional differences apply |
Recommended | |||
Te-Care MAINTENANCE |
Te-Care COMPLETE |
||
Liquid handling instruments | Fluent® | ||
Freedom EVO® platforms | |||
Freedom EVO Clinical | |||
Freedom EVOlyzer® |
possible recommended |
Regional differences might apply. For more information reach out to your local Tecan sales or service representative or contact us here. |
***************************************************************************************
***************************************************************************************
Tab 02 / Detection &
Others
***************************************************************************************
***************************************************************************************
개별 상품에 대한 권장 사항을 보려면 여기를 클릭하세요.
원활한 처리와 옵션으로 제공되는 대여 기기를 통한 비용 효율적인 수리.
Tecan 서비스 엔지니어가 현장에서 예약된 예방적 유지보수를 수행합니다.
예기치 않은 서비스 요구 사항에 대한 우선 지원을 제공하는 종합적인 현장 유지보수 서비스입니다.
Recommended | ||||
Te-Care Depot Repair |
Te-Care MAINTENANCE |
Te-Care COMPLETE |
||
Lab in flow | Operator e-Learning | |||
Preventive Maintenance (annual1) | ||||
Loaner instrument2 | ($) | ($) | ($) | |
Resource maximization | How to’s via Knowledge Portal | |||
Introspect™ (default) | Spark only | Spark only | Spark only | |
LabNavigator™ | ($) | ($) | ($) | |
Support request | 24/7 Self-help via Knowledge Portal | |||
Helpdesk via support portal | ||||
Support priority | PLUS | PLUS | TOP | |
Troubleshooting | Remote diagnostics & support | ($) | ($) | |
Depot Repair | ||||
Onsite support & repair | ($) | ($) | ||
Onsite response time | 48 hours3 | |||
Application assistance | ($) | ($) | ($) |
($) Offered as billed service included in contract |
1) Includes software updates where necessary, higher intervals available ($) 2) Subject to availability 3) Commercially reasonable effort, business hours |
Regional differences apply |
Recommended | ||||
Te-Care Depot Repair |
Te-Care MAINTENANCE |
Te-Care COMPLETE |
||
Microplate readers | Spark® | |||
Spark® Cyto | ||||
Infinite® F50 | ||||
Sunrise™, Infinite 200 | ||||
Microplate washers | HydroFlex™ | |||
HydroSpeed™ |
possible recommended |
Regional differences might apply. For more information reach out to your local Tecan sales or service representative or contact us here. |
***************************************************************************************
***************************************************************************************
Tab 03 / Veya
***************************************************************************************
***************************************************************************************
개별 상품에 대한 권장 사항을 보려면 여기를 클릭하세요.
신속한 지원을 위해 Tecan 전문가에게 적시에 액세스하여 효율적인 원격 문제 해결을 지원합니다.
자격을 갖춘 공인 서비스 담당자가 정기적으로 현장에서 시스템 관리를 수행하여 최적의 성능을 유지합니다.
현장 시스템 관리, 수리 전 원격 문제 해결, 우선 순위 지원으로 고성능을 보장하세요.
현장 시스템 관리, 완벽한 현장 문제 해결, 우선 지원으로 안심하고 사용하세요.
Recommended | |||||
Te-Care CORE |
Te-Care BASIC |
Te-Care ADVANCED |
Te-Care PREMIUM |
||
Lab in flow | Operator e-Learning | ||||
Preventive Maintenance (annual1) | ($) | ||||
Resource maximization | How to’s via Knowledge Portal | ||||
Introspect™ (default) | |||||
LabNavigator™ | ($) | ($) | ($) | ($) | |
Support request | 24/7 Self-help via Knowledge Portal | ||||
Helpdesk via support portal | |||||
Helpdesk via hotline2 | |||||
Support priority | Plus | Plus | Top | Top | |
Troubleshooting | Remote diagnostics & support | ||||
Remote response time | 48 hours3 | 36 hours3 | 24 hours3 | 24 hours3 | |
Onsite support & repair | ($) | ($) | |||
Onsite response time | 48 hours4 | 48 hours4 | |||
Application assistance | ($) | ($) | ($) | ($) | |
Connectivity | mandatory5 | recommended | mandatory5 | recommended |
($) Offered as billed service included in contract included only after remote session granted & assisted |
1) Includes software updates where necessary; higher intervals available ($) 2) During business hours and business days, except statutory holidays. For CORE, BASIC contract only in emergencies. 3) Commercially reasonable effort, business hours. Connection needed 4) Commercially reasonable effort, business hours 5) Only available if permanent IoT connection is enabled, remote access on a case-by-case basis is granted |
Regional differences apply |
Recommended | ||||
Te-Care CORE |
Te-Care BASIC |
Te-Care ADVANCED |
Te-Care PREMIUM |
|
Veya Clinical Suite | ||||
Veya Cell Biology Suite | ||||
Veya NAP Suite | ||||
Veya NGS Suite |